Klantenservice

Hoe kunnen we helpen?

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag! bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen neem contact met ons op.

Bestellen & verzenden

Hoe plaats ik een bestelling?

- Plaats de gekozen artikel(en) in het winkelmandje

- Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling

- Vervolgens ga je door naar de kassa

- Controleer de persoonlijke gegevens goed en wijzig indien nodig het afleveradres

- Kies op welke manier je zou willen betalen

- Wanneer alle gegevens kloppen, klik je op afrekenen

- Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Voor verzending werkt Melman Lingerie samen met PostNL. Bezorging
vindt plaats aan de deur of brievenbus. Je ontvangt een stevig pakketje
waardoor je producten van topkwaliteit blijven.

Retourneren

Retourneren per Post

Indien het product niet aan je verwachtingen voldoet dan kan je deze op eigen kosten terugsturen naar ons winkeladres:
Melman Lingerie
Hoofdstraat 179
2171BB Sassenheim

Wanneer het product door ons goed is ontvangen storten wij het bedrag van uw aankoop (exclusief verzendkosten) terug op uw rekening.

Met de uitzondering op Sale artikelen. Hierop geven wij geen geld terug. Ruilen is dan wel mogelijk

Retourneren in de winkel

Het is ook mogelijk om te retourneren in onze winkel in Sassenheim. Houd er wel rekening mee dat we geen contant geld
teruggeven, maar dat het aankoopbedrag teruggestort zal worden op je rekening.

Met de uitzondering op Sale artikelen. Hierop geven wij geen geld terug. Ruilen is dan wel mogelijk

Kan ik ook ruilen?

Indien je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel dien je online
een nieuwe bestelling te plaatsen of een nieuwe aankoop te doen in de
winkel.

Neem contact op

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op!